Известие

Collapse
No announcement yet.

156 махане на катализатор ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 махане на катализатор ?

    Колата е 1.8 Т.С. 144к.с. 1999г.
    Ако махна катализатора,кое е по-добре резонаторно гърне или трЪбЪ.Понеже четох някой от темите за катализатора и видях много различни мнения.
    Има ли някаква вероятност да се прецака нещо в ламбда-сондата или нещо др. ?
    Гледам,че някой от колегите нямат проблем след резонаторното гърне (забелязах,че повечето са 145-ци)
    По принцип ефекта,който търся е звук !
    Не знам,дали ще има по-голям вървеж.
    Смятам да не правя бартери за катализатора,защото нз. дали ще ми допадне и може да се върна към него.


    Ще съм радостен,ако споделите !


    Благодаря ви предварително !
    Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
    Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
    Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

  • #2
    Правата тръбъ ще те накефи щом искаш звук.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Инак за звука ясно,а сондата ще се буйства ли ?
      Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
      Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
      Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

      Comment


      • #4
        Не, не би трябвало.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Сложи си гърне, поне аз напрявих така, при моята 156 имам задно и средно (заедно с катализатора), ако сложиш само тръба звука ще е доста, друго няма какво да прецакаш споко.
          sigpic
          ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
          0889 636 093

          Comment


          • #6
            Да ми препоръчате от къде да взема гърне и къде да го направя...
            Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
            Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
            Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

            Comment


            • #7
              Аз като махнах катализатор и сложих резонаторно гърне звукът ми се развали много.
              Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK '99 selespeed
              Създадена, за да впечатлява

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Правата тръбъ ще те накефи щом искаш звук.
                Подкрепям......но това е въпрос на вкис за звук все пак.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Smeshnika Покажи съобщение
                  Да ми препоръчате от къде да взема гърне и къде да го направя...
                  От къде си и ще ти препоръчам, катализатора ти струва ~80лв., работата и гърнето пак толкова, така, че пари не трябва да ти вземат.
                  sigpic
                  ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                  0889 636 093

                  Comment


                  • #10
                    ебавайте майката на природата, ебавайте.Тя ше ви го върне.
                    мене ме нема, в целата схема........

                    Comment


                    • #11
                      От София жк.Свобода съм !
                      Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                      Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                      Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                      Comment


                      • #12
                        След коментара на "Sen7" попрочетох за ефекта от премахването на катализатора и реших да не го премахвам (за сега) !
                        И без това не са малко,щайгите като мойта из софийските улици !


                        Благодаря на всички !
                        Не следвай път - върви, където няма път и остави следа
                        Рено Лагуна 1.8 1996 95hp
                        Алфа Ромео 156 1.8 144hp(или нещо от тоя сорт беше)

                        Comment


                        • #13
                          Наистина щом не е запушен. Няма смисъл да го махаш. Аз също си карам с него и не мисля да го махам ей така. Ако се запуши тогава.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Наистина щом не е запушен. Няма смисъл да го махаш. Аз също си карам с него и не мисля да го махам ей така. Ако се запуши тогава.
                            И как ще разбереш дали е запушен?Според мен си е запушен достатъчно за тия километри на които ти е колата...иначе аз си смених катализатора с резонаторно гърне и някакси колата се "отпуши"

                            Бог прощава JTD-то НЕ!

                            Comment


                            • #15
                              Специално при бензиновите, ако е запушен катализатора, като застанеш отзад на колата мирише на Сероводород (на развалени яйца) !
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X